VII EDYCJA

separator czerwony - Gdańsk 2019

Budowanie marki pracodawcy w nowych realiach: employer branding w dobie rynku pracownika
W którym momencie zacząć budować wizerunek pożądanego pracodawcy? Jakie narzędzia kreowania marki pracodawcy potęgują przewagę konkurencyjną?

Skuteczne wdrażanie nowych pracowników, jako punkt wyjścia do budowania stabilnych zespołów – case study Leroy Merlin Toruń.
Zmniejszona rotacja, większa motywacja – jakie jeszcze korzyści przynosi wdrożenie dobrych praktyk onboardingu? Dlaczego standardowe procesy budowania marki pracodawcy warto modyfikować, aby stały się efektywniejsze w poszczególnych jednostkach organizacji?  Na jakie niepowodzenia w procesie integracji są narażeni pracodawcy? Jak wdrożenie standardów w jednostce autonomicznej (sklep) zapobiega sytuacjom kryzysowym? Jak przywiązać stażystę do miejsca pracy, aby stał się zmotywowanym i lojalnym pracownikiem na lata?

Zatrudnianie pracowników z Ukrainy: podejście procesowe oparte o standardy ujęte w strategii przedsiębiorstwa.
Czy tylko rekrutacja, onboarding i utrzymanie zaangażowania powinny zawierać się w polityce personalnej organizacji? Jak na planowanie strategiczne, zarówno strategii rekrutacji jak i działań biznesowych, wpływa zatrudnianie pracowników z Ukrainy? Z jakimi wyzwaniami zmagają się wciąż przedsiębiorcy przy procedurach zatrudniania obcokrajowców? Dlaczego standardowe procedury polityki osobowej, nie znajdują zastosowania w omawianym przypadku?

Różnorodność, jako wyzwanie w organizacjach: motywowanie zróżnicowanych zespołów.
Wiek, umiejętności, doświadczenie zawodowe. Jakie działania wdrożyć, aby ułatwić wymianę doświadczeń w zespołach? W jaki sposób aktywizować kandydatów z różnych pokoleń? Jakie są metody komunikacji i podejścia do pracowników w multipokoleniowej organizacji (X, Y, Z)?

EKSPERCKA DEBATA ŚRODOWISK

Jak sprawdzać kompetencje w procesie rekrutacji na odległość?

W jaki sposób wspierać pracowników z zagranicy? Czy rolą pracodawcy jest wsparcie również w sferach pozazawodowych?

Jak kreować i wdrażać skuteczną politykę employer brandingu? Jak unikać najczęściej popełnianych błędów?

Jak dbać o pracowników różnych pokoleń? Jakie metody zastosować, aby ułatwić proces wymiany doświadczeń między pokoleniami?

Goście debaty: przedstawiciele biznesu, nauki i władz samorządowych.

Videorelacja z VII edycji konferencji „Kurs na HR” w Bydgoszczy

separator czerwony - Gdańsk 2019

FOTORELACJA Z XI EDYCJI 

separator czerwony - Gdańsk 2019

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez Grupę Progres Sp. z o.o. Administratora danych osobowych, w celach związanych z uczestnictwem w konferencjach i innych wydarzeniach oraz w celach marketingowych i statystycznych, przesłania informacji handlowych. Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych partnerom Grupy Progres Sp. z o.o, w celu otrzymywania od nich informacji handlowych. Więcej informacji na temat celu i sposobu przetwarzania Państwa danych osobowych przez Grupę Progres Sp. z o.o znajduje się TUTAJ. *Wszystkie pola formularza są obowiązkowe do wypełnienia.