WSPÓŁPRACA

Grupa Progres od 2015 r. organizuje cykliczne, ogólnopolskie i bezpłatne spotkania dedykowane środowiskom HR-owym, które integruje świat samorządów, biznesu oraz nauki. Tematy omawiane podczas konferencji nigdy nie są takie same, bo sytuacja i zmiany zachodzące na rynku pracy są bardzo dynamiczne i praktycznie każdego dnia budzimy się w innej rzeczywistości. Kurs na HR to najbardziej merytoryczne wydarzenie w branży. Szczegółowy opis konferencji oraz relacje z poprzednich edycji są dostępne na naszej stronie www.kursnahr.pl

NAUKA

Rynek pracy zarówno w Polsce jak i w całej Europy zmienia się diametralnie. Niż demograficzny sprawia, że wciąż brakuje ludzi do pracy. Dzięki stałej ewolucji gospodarki, poznasz etapy reedukacji i chętnie wybierane kierunki nauki

BIZNES

Myśląc globalnie działamy lokalnie. Nowe wymagania rynku pracy pozwalają wdrażać nowe projekty inżynierskie, techniczne i zawodowe. Dowiesz się, na co kładą nacisk eksperci w momencie wyboru odpowiedniego kandydata.

SAMORZĄD

Patronat i uczestnictwo w spotkaniu lokalnych władz samorządowych, daje szansę przedyskutowania nowych, innowacyjnych rozwiązań. Wspólnie dbamy o atrakcyjność lokalnego rynku pracy, otwartego na nowe inwestycje.

PARTNERZY I PATRONI

Partnerzy i patroni medialni są nieodłącznym uczestnikiem wydarzenia. Ich szerokie spojrzenie i opiniotwórczy charakter stanowią ogromną wartość dodaną konferencji. Dzięki czemu, nasze spotkanie pozwoli uczestnikom wyjść poza horyzont i poznać wiele ciekawych perspektyw.

PAKIETY SPONSORSKIE

PAKIET
BRĄZOWY

 

1 999 zł

netto
  • zamieszczenie aktywnego logo sponsora na stronie www wydarzenia z przekierowaniem do jego strony internetowej
  • zamieszczenie logo sponsora na grafice postu związanego z wydarzeniem w mediach społecznościowych (Facebook i LinkedIn)
  • zamieszczenie logo sponsora w oprawie graficznej konferencji (wyświetlanie logo w trakcie Kursu na HR, umieszczenie w grafice otwierającej i kończącej wydarzenie)
  • możliwość przekazania upominków dla uczestników wydarzenia
  • promocja wizerunku eksperta – reprezentującego sponsora – w indywidualnym komunikacie prasowym przygotowanym po wydarzeniu i opisującym ustalony ze sponsorem temat oraz jego dystrybucja do mediów przez Biuro Prasowe organizatora

PAKIET
SREBRNY

 

2 999 zł

netto
  • zamieszczenie aktywnego logo sponsora na stronie www wydarzenia z przekierowaniem do jego strony internetowej
  • zamieszczenie logo sponsora w grafice postu związanego z wydarzeniem w mediach społecznościowych (Facebook i LinkedIn)
  • obecność logo sponsora we wszystkich komunikatach prasowych na temat wydarzenia
  • zamieszczenie logo sponsora w oprawie graficznej konferencji (wyświetlanie logo w trakcie Kursu na HR, umieszczenie w grafice otwierającej i kończącej wydarzenie)
  • możliwość przekazania upominków dla uczestników wydarzenia
  • możliwość jednorazowej dystrybucji materiału promocyjnego sponsora w formie online wśród uczestników konferencji za pośrednictwem organizatora
  • promocja wizerunku eksperta – reprezentującego sponsora – w indywidualnym komunikacie prasowym przygotowanym po wydarzeniu i opisującym ustalony ze sponsorem temat oraz jego dystrybucja do mediów przez Biuro Prasowe organizatora
  • aktywne lokowanie produktu podczas transmisji konferencji

PAKIET
ZŁOTY

 

4 999 zł

netto
  • zamieszczenie aktywnego logo sponsora na stronie www wydarzenia z przekierowaniem do jego strony internetowej
  • zamieszczenie logo sponsora w grafice postu związanego z wydarzeniem w mediach społecznościowych (Facebook i LinkedIn)
  • zamieszczenie nazwy firmy sponsora we wszystkich komunikatach prasowych na temat wydarzenia
  • zamieszczenie logo sponsora w oprawie graficznej konferencji (wyświetlanie logo w trakcie Kursu na HR, umieszczenie w grafice otwierającej i kończącej wydarzenie)
  • obecność logo sponsora w materiałach związanych z wydarzeniem i wysyłanych uczestnikom konferencji
  • możliwość przekazania upominków dla uczestników wydarzenia
  • możliwość jednorazowej dystrybucji materiału promocyjnego sponsora w formie online wśród uczestników konferencji za pośrednictwem organizatora
  • możliwość nagrania wypowiedzi zgodnej z wymogami organizatora – nie reklamowej – max. 3 minut, która będzie wyemitowana podczas konferencji
  • promocja wizerunku eksperta – reprezentującego sponsora – w indywidualnym komunikacie prasowym przygotowanym po wydarzeniu i opisującym ustalony ze sponsorem temat oraz jego dystrybucja do mediów przez Biuro Prasowe organizatora
  • udostępnienie danych osobowych uczestników wydarzenia, którzy wyrażą na to zgodę
  • reklama graficzna w przerwie konferencji

Chcesz nawiązać współpracę?

Zapraszamy do kontaktu

Jowita Borkowska

Specjalista ds. Marki

tel: +48 667 122 519
e-mail: jowita.borkowska@grupaprogres.pl

RELACJA Z POPRZEDNICH EDYCJI