WSPÓŁPRACA
Grupa Progres od 2015 r. organizuje cykliczne, ogólnopolskie i bezpłatne spotkania dedykowane środowiskom HR-owym, które integruje świat samorządów, biznesu oraz nauki. Tematy omawiane podczas konferencji nigdy nie są takie same, bo sytuacja i zmiany zachodzące na rynku pracy są bardzo dynamiczne i praktycznie każdego dnia budzimy się w innej rzeczywistości. Kurs na HR to najbardziej merytoryczne wydarzenie w branży. Szczegółowy opis konferencji oraz relacje z poprzednich edycji są dostępne na naszej stronie www.kursnahr.pl
NAUKA
Rynek pracy zarówno w Polsce jak i w całej Europy zmienia się diametralnie. Niż demograficzny sprawia, że wciąż brakuje ludzi do pracy. Dzięki stałej ewolucji gospodarki, poznasz etapy reedukacji i chętnie wybierane kierunki nauki
BIZNES
Myśląc globalnie działamy lokalnie. Nowe wymagania rynku pracy pozwalają wdrażać nowe projekty inżynierskie, techniczne i zawodowe. Dowiesz się, na co kładą nacisk eksperci w momencie wyboru odpowiedniego kandydata.
SAMORZĄD
Patronat i uczestnictwo w spotkaniu lokalnych władz samorządowych, daje szansę przedyskutowania nowych, innowacyjnych rozwiązań. Wspólnie dbamy o atrakcyjność lokalnego rynku pracy, otwartego na nowe inwestycje.
PARTNERZY I PATRONI
Partnerzy i patroni medialni są nieodłącznym uczestnikiem wydarzenia. Ich szerokie spojrzenie i opiniotwórczy charakter stanowią ogromną wartość dodaną konferencji. Dzięki czemu, nasze spotkanie pozwoli uczestnikom wyjść poza horyzont i poznać wiele ciekawych perspektyw.
PAKIETY SPONSORSKIE
PAKIET
BRĄZOWY
1 999 zł
netto
- zamieszczenie aktywnego logo sponsora na stronie www wydarzenia z przekierowaniem do jego strony internetowej
- zamieszczenie logo sponsora na grafice postu związanego z wydarzeniem w mediach społecznościowych (Facebook i LinkedIn)
- zamieszczenie logo sponsora w oprawie graficznej konferencji (wyświetlanie logo w trakcie Kursu na HR, umieszczenie w grafice otwierającej i kończącej wydarzenie)
- możliwość przekazania upominków dla uczestników wydarzenia
- promocja wizerunku eksperta – reprezentującego sponsora – w indywidualnym komunikacie prasowym przygotowanym po wydarzeniu i opisującym ustalony ze sponsorem temat oraz jego dystrybucja do mediów przez Biuro Prasowe organizatora
PAKIET
SREBRNY
2 999 zł
netto
- zamieszczenie aktywnego logo sponsora na stronie www wydarzenia z przekierowaniem do jego strony internetowej
- zamieszczenie logo sponsora w grafice postu związanego z wydarzeniem w mediach społecznościowych (Facebook i LinkedIn)
- obecność logo sponsora we wszystkich komunikatach prasowych na temat wydarzenia
- zamieszczenie logo sponsora w oprawie graficznej konferencji (wyświetlanie logo w trakcie Kursu na HR, umieszczenie w grafice otwierającej i kończącej wydarzenie)
- możliwość przekazania upominków dla uczestników wydarzenia
- możliwość jednorazowej dystrybucji materiału promocyjnego sponsora w formie online wśród uczestników konferencji za pośrednictwem organizatora
- promocja wizerunku eksperta – reprezentującego sponsora – w indywidualnym komunikacie prasowym przygotowanym po wydarzeniu i opisującym ustalony ze sponsorem temat oraz jego dystrybucja do mediów przez Biuro Prasowe organizatora
- aktywne lokowanie produktu podczas transmisji konferencji
PAKIET
ZŁOTY
4 999 zł
netto
- zamieszczenie aktywnego logo sponsora na stronie www wydarzenia z przekierowaniem do jego strony internetowej
- zamieszczenie logo sponsora w grafice postu związanego z wydarzeniem w mediach społecznościowych (Facebook i LinkedIn)
- zamieszczenie nazwy firmy sponsora we wszystkich komunikatach prasowych na temat wydarzenia
- zamieszczenie logo sponsora w oprawie graficznej konferencji (wyświetlanie logo w trakcie Kursu na HR, umieszczenie w grafice otwierającej i kończącej wydarzenie)
- obecność logo sponsora w materiałach związanych z wydarzeniem i wysyłanych uczestnikom konferencji
- możliwość przekazania upominków dla uczestników wydarzenia
- możliwość jednorazowej dystrybucji materiału promocyjnego sponsora w formie online wśród uczestników konferencji za pośrednictwem organizatora
- możliwość nagrania wypowiedzi zgodnej z wymogami organizatora – nie reklamowej – max. 3 minut, która będzie wyemitowana podczas konferencji
- promocja wizerunku eksperta – reprezentującego sponsora – w indywidualnym komunikacie prasowym przygotowanym po wydarzeniu i opisującym ustalony ze sponsorem temat oraz jego dystrybucja do mediów przez Biuro Prasowe organizatora
- udostępnienie danych osobowych uczestników wydarzenia, którzy wyrażą na to zgodę
- reklama graficzna w przerwie konferencji
Chcesz nawiązać współpracę?
Zapraszamy do kontaktu
Bartłomiej Cieślik
Specjalista ds. Marki